La insuficient campanya socialdemòcrata (PS)

Campanya de candidat en to passional, calenta per tractar de mobilitzar l’electorat desencantat i que va personalitzar la crispació enfront de la calma de DA. Estratègia eminentment continuista amb l’obra de l’executiu de Bartumeu, aprofitant els elements institucionals d’incumbent. Es va basar en la idea d’una Andorra forta i propera a Europa, incidint en el programa de govern que no es va poder acabar durant la legislatura. No va revertir la pèssima imatge conreada per Bartumeu durant els dos anys previs, sinó que va insistir en els mateixos termes durs i crispats. Les accions de promoció van ser insuficients i inadequades per combatre l’estesa sensació d’un lideratge autàrquic i d’una gestió que dividia els andorrans entre bons i dolents, cosa que va acabar allunyant-lo encara més del carrer.

  1. Pressupost global i mitjans personals (→)
  2. Fixació d’objectius i target potencial (→)
  3. Estratègia política a les llistes (→)
  4. Estratègia general de campanya (→)
  5. Discurs, propostes electorals i línies de crítica al rival (→)
  6. Estratègia comunicativa
    • lemes i eslògans  (→)
    • cartells electorals (→)
    • eines audiovisuals (espots en ràdio i televisió) (→)
    • publicitat en premsa, ràdio i Internet (→)
    • gadgets i accessoris de publicitat (→)
    • literatura de campanya (ús extern al partit) (→)
    • estratègies de publicity (→)
    • contactes directes amb els votants i succedanis (→)
    • eines 2.0 (webs, xarxes socials i altres) (→)

Anàlisi d’imatge de Jaume Bartumeu Ι Història del Partit Socialdemòcrata

Tornar a “La campanya electoral anticipada” (→)

Anuncios