La demolidora campanya demòcrata (DA)

Penjada del cartell nacional durant l’inici de la campanya electoral. Fotografia: DA.

Campanya d’equip i conjunció d’interessos generals per sobre dels partidistes, tot i que destacant les qualitats del líder charmant. Estratègia de màxima proximitat amb una forta presència al carrer i un contacte directe amb els votants en actes concorreguts. Esforços per mantenir un to assossegat, il·lusionant i positiu transversalment. El seu porta a porta va ser aclaparant. La sensació que cada vegada que Martí estrenyia una mà guanyava un vot es va acabar traduint en una realitat. En aquest apartat trobem la clau del demolidor èxit demòcrata: es va treballar durament el carrer i va obrir noves finestres d’interacció a través de las xarxes socials.

  1. Pressupost global i mitjans personals (→)
  2. Fixació d’objectius i target potencial (→)
  3. Estratègia política a les llistes (→)
  4. Estratègia general de campanya (→)
  5. Discurs, propostes electorals i línies de crítica al rival (→)
  6. Estratègia comunicativa
    • lemes i eslògans  (→)
    • cartells electorals (→)
    • eines audiovisuals (espots en ràdio i televisió) (→)
    • publicitat en premsa, ràdio i Internet (→)
    • gadgets i accessoris de publicitat (→)
    • literatura de campanya (ús extern al partit) (→)
    • estratègies de publicity (→)
    • contactes directes amb els votants i succedanis (→)
    • eines 2.0 (webs, xarxes socials i altres) (→)

Anàlisi d’imatge d’Antoni Martí Ι Història de Demòcrates per Andorra

Tornar a “La campanya electoral anticipada” (→)

Anuncios