ApC_Gadgets i accessoris de publicitat

merchandising ApC

Nomen serveix fideuà amb davantal (gadget) després de l’enganxada de cartells.

La formació d’Eusebi Nomen va ser la més original i atrevida pel que fa al merchandising El partit va repartir 600 escombres i 400 davantals amb l’eslògan i els colors de la candidatura. Es va pensar en objectes anecdòtics que poguessin ser útils i que representessin les idees centrals de la campanya. D’aquí les graneres “per escombrar l’atur o la crisi”, explica Anna Massa, i els davantals de cuina, que recorden la intenció de refer el pastís, idea llançada a les professions de fe d’ApC. Aquests últims es van dissenyar pensant en la fideuà popular que es va celebrar el primer dia de campanya en finalitzar l’enganxada de cartells. Les escombres es van repartir entre els ciutadans que assistien als actes de partit i les reunions populars.

Anàlisi d’imatge d’Eusebi Nomen Ι Història d’Andorra pel Canvi

Tornar a “L’anada a menys” campanya d’ApC (→)