DA_Gadgets i accessoris de publicitat

merchandising DA

Compareixença de Martí durant l’enganxada de cartells a Escaldes, amb gadgets.

Demòcrates per Andorra tampoc va destinar gaire esforç a crear gadgets per mantenir la moral de la tropa que ajudessin a projectar la imatge del partit i li donessin presència massiva. Segons les dades facilitades pel cap de campanya es van encarregar expressament dos productes que buscaven la complicitat dels nens: 2.000 globus i 7.000 piruletes de color taronja amb el logotip en blanc de la coalició. Es van fer pensant en la festa infan­til que es va celebrar a Andorra la Vella durant el primer cap de setmana de campanya. “Es va decidir fer-ho així –explica Estanislau Sangrà– per buscar un tema molt empàtic” amb els nens, potenciant el color taronja com a identificatiu de l’onada taronja de canvi que volia representar DA. Durant la festa de final de campanya a Andorra la Vella es van repartir fou­lards taronja encara que, en aquest cas, sense cap inscripció que identifiqués explícitament el partit, el que demostra que la imatge de la marca ja estava pràcticament consolidada i estesa entre la societat andorrana.

Anàlisi d’imatge d’Antoni Martí Ι Història de Demòcrates per Andorra

Tornar a “La demolidora campanya demòcrata” (→)